کد خبر : 1321088 | 08 اردیبهشت 1395 ساعت 13:55 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

احمدزاده: نباید کارمان به روز آخر بکشد

سرمربی ملوان انزلی معتقد است تمام تیم‌ها در سه هفته پایانی لیگ کار سختی دارند.

احمدزاده: نباید کارمان به روز آخر بکشد

به گزارش "ورزش سه"، محمد احمدزاده در نشست خبری پیش از بازی برابر تراکتورسازی با بیان اینکه این مسابقه جزء مسابقات خاطره انگیزم است، اظهار کرد: جدال ملوان و تراکتورسازی یادآور رقابت طولانی مدت این تیم‌ها می‌باشد و از سال 84 تاکنون همواره دیدارهای پُر شمار این دو تیم جذاب و دیدنی بوده است.

 

او ادامه داد: هر دو تیم فردا برای کسب پیروزی به میدان خواهند رفت؛ ما برای نیفتادن می‌جنگیم و تراکتور هم نمی‌خواهد از کورس تیم‌های بالای جدول عقب بماند. امیدوارم این دیدار با توجه به شرایط جدول جذاب‌تر از همیشه شود و تماشاگران بازی زیبایی ببینند.

 

سرمربی ملوان انزلی با بیان اینکه تا پایان فصل هیچ تیمی بازی راحتی نخواهد داشت، گفت: تمام مسابقات باقی مانده لیگ حساس خواهد بود و همه روزهای سختی دارند؛ سعی داریم در دو بازی پیش رو برابر تراکتورسازی و صبا امتیازات لازم را کسب کنیم تا در روز آخر به مشکل نخوریم و کارمان سخت نشود.

 

احمدزاده یادآور شد: همه بازیکنان ملوان همدل هستند تا تمام توان در بازی‌های باقی مانده لیگ به میدان بروند؛ از سوی دیگر همه می‌خواهیم با کسب نتایج خوب و بقای ملوان در لیگ، روح مهرداد(اولادی) را شاد کنیم.

 

او با اشاره به غائبان ملوان برابر تراکتورسازی عنوان کرد: حسینی دروازه‌بانمان آسیب دیده و نمی‌توانیم از او استفاده کنیم؛ پژمان نوری هم مصدومیت دارد که کادر پزشکی سعی دارند او را برای این بازی حساس آماده کنند. محمد ستاری هم تنها محروم ما در مسابقه فردا خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها